waarom is het bepalen van het merk DNA belangrijk?

Een heldere formulering en implementatie van het merk DNA is belangrijk. Dit geldt als basis voor de continuïteit en het succes van een merk. d-lep is een Nederlands marketing adviesbureau dat MKB bedrijven en personen hierbij helpt.

Onze filosofie

onze VISIE – Ontstaan en gevoed door verdere globalisering en digitalisering zoeken mensen naar meer houvast. Door de ziel van het merk te ontdekken ontstaat een gezamenlijke identiteit. Dit verbindt de mens, het merk en het bedrijf met elkaar.

onze MISSIE – De essentie van het merk vinden. De existentiële brandstof voor een succesvol bedrijf. Voor zowel personen, start-ups als gevestigde bedrijven. Door het ontdekken en vertalen van het authentieke merk DNA. En deze in detail te implementeren in het bedrijf. Word een merk dat echt raakt op de kaart gezet.

De basis

In 2011 werd d-lep opgericht door Rob Meyn (1964). En beschikt over bijna 40 jaar ervaring in een breed scala aan bedrijven. Daarvan 23 jaar als zelfstandig ondernemer.

Het eigen ontwikkelde business model myHIB® helpt eenvoudig en doeltreffend de bouwstenen te vinden. Deze zijn nodig voor een succesvol merk.

Ben je nieuwsgierig hoe wij werken? Neem dan contact op.

Wil je alvast aan de slag? Dan kan je d-lep’s quick9scan downloaden. Een beknopt werkmodel om jouw bedrijf snel in kaart te brengen.