de laatste P in de marketing mix is de PLANEET 

Kernwaarden

Ook wel de 10 geboden van d-lep genoemd. De waarden waaraan wij ons als merk, bedrijf en partners continue toetsen.

Passie zin, gedreven- en betrokkenheid tonen. Een pro-actieve houding en betrokkenheid. Dit overleeft de tijd en maakt je uniek, energiek en daadkrachtig.

Een goede zintuiglijke waarneming. Begrijpen wat het onderscheid maakt. Zoek de verfijning qua smaak, beleving en gevoel. Zet je zintuigen op scherp.

Duurzaamheid als vanzelfsprekend op diverse niveaus. Opgebouwd vanuit een continue en verantwoordelijke gedachtegang. Hierdoor is een lange samenwerking mogelijk tussen mens en haar omgeving.

Streven naar optimaal in plaats van maximaal resultaat. Zonder verlies van de beoogde kwaliteit. Rekening houden met de omgevingsvariabelen van nu en die in de toekomst. Een lange termijn visie.

Balans, werken met een uitgebalanceerd team en middelen. De focus ligt op harmonie tussen intentie, gevoel en verstand. Het doel is streven naar een optimaal bedrijfsresultaat.

Langdurige samenwerking.  Dit door middel van het streven naar een win-win situatie voor alle partijen. Een samenwerking gebaseerd op delen, zelfverantwoording en discipline.

Eerlijk, integer, respectvol en loyaal met elkaar omgaan. Zowel als mens, dier en omgeving. Eerlijkheid duurt het langst!

Transparantie  en openheid zowel naar omgeving als naar elkaar.

Persoonlijke en open communicatie, aanpak en service.

Echtheid, eigen zijn. Puur en echt in al haar functioneren.